zondag 20 februari 2011

Welkom!

Welkom op mijn blog, Petite & Sweet!

Sind ik in mijn eerste koophuis ben gaan wonen, met een "echte" keuken met goede oven, heb ik het bakvirus te pakken. Mijn hart gaat vooral sneller kloppen van mooi gedecoreerde cupcakes en taarten.
Voor mijn housewarming wilde ik eens wat anders dan anders serveren aan mijn familie en vrienden en besloot om mijn "500 cupcakes" boekje af te stoffen en aan de slag te gaan in de keuken. Ik wilde aan mezelf (maar vooral ook aan mijn moeder) bewijzen dat ik een stukje huisvrouwengen in me heb, en waagde me aan de cupcakes met botercreme. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om mooie cupcakes te maken, dacht ik.

Mijn eerste cupcakes waren een feit. De cupcakes waren prima gelukt! Mooie goudbruine en luchtige cakejes. Het decoreren ervan was lastiger dan ik dacht, maar vond ik vreselijk leuk om te doen.

En bam, daar sloeg het in, het cupcake virus. In het bakken heb ik een nieuwe hobby gevonden. Graag laat ik op deze blog mijn creaties zien en hoop dat jullie net zo genieten van het kijken ernaar, als ik geniet van het bakken en decoreren.

Veel kijk plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten