vrijdag 25 maart 2011

Little Princesses

Vorige week mocht ik voor het kleine prinsesje van mijn collega verjaardagscupcakes maken. De wensen waren simpel: Roze, glitters, prinsesjes en vooral geen vlinders, want die zijn niet prinsessenachtig.

Zo gezegd zo gedaan....althans dat dacht ik....
Prinsesjes maken op cupcakes viel niet mee! Eerst heb ik een beetje het web afgespeurd voor leuke inspiratie, maar nergens kwam ik "de perfecte" prinses tegen. Tot ik naar mijn eigen Blond Servies keek....de radertjes in mijn hoofd gingen draaien.

Uiteindelijk is dit het resultaat geworden:


En omdat niet iedereen van marsepein houdt, heb ik ook nog wat roze swirl cupcakes gemaakt met sparkles:



In totaal een leuk plaatje bij elkaar vind ik zelf! De kleine prinses in kwestie was ook zo trots als een pauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten